MENU

Materiały prasowe

Fundacja ITAKA partnerem pierwszej ogólnopolskiej kampani na temat depresji poporodowej.

Z okazji Europejskiego Dnia Walki z Depresją rusza trzecia edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”, a zarazem pierwsza ogólnopolska kampania na temat DEPRESJI POPORODOWEJ. Fundacja ITAKA już po raz kolejny jest partnerem kampanii. Celem organizatorów i partnerów jest zwrócenie uwagi Polaków na problemy kobiet zmagających się z tą chorobą. Zależy nam na zachęceniu ich […]

więcej

Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego w VII LO im. Juliusza Słowackiego

W VII Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Warszawie odbyły się dziś uroczyste obchody Międzynarodowego Dnia Dziecka Zaginionego. Młodzież oraz kadra pedagogiczna z tej okazji przyszła do szkoły ubrana w kolorze niebieskim, nawiązując w ten sposób do symbolu MDDZ – niezapominajki.

więcej

Zamień twarz i pomóż odnaleźć zaginionych – SNAP&SEEK

25 maja to Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego. Od 12 lat Fundacja ITAKA uwrażliwia w tym dniu Polaków na temat dzieci i nastolatków, które zniknęły bez śladu. W tym roku z pomocą agencji K2 organizacja postanowiła uruchomić pierwsze na świecie narzędzie wykorzystujące Snapchata do poszukiwania osób zaginionych – SNAP&SEEK . Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że […]

więcej

Stała współpraca pomiędzy Fundacją ITAKA i BIGFORMAT.tv w zakresie publikacji wizerunków osób zaginionych na ekranach DOOH.

W styczniu br. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych oraz BIGFORMAT.tv – ogólnopolska sieć Digital Out of Home nawiązały stałą współpracę.  W jej ramach na ekranach reklamowych DOOH należących do  BIGFORMAT.tv będą publikowane informacje o aktualnych zaginięciach. Rocznie w Polsce dochodzi do zaginięcia ponad 20 tysięcy osób, w tym około 8 tysięcy dzieci.  O […]

więcej

Wczytuję...