Fundacja PKO Banku Polskiego wspiera działania interwencyjnego telefonu 116 000
03 kw. 2015
Już po raz drugi Fundacja PKO Banku Polskiego dofinansuje działania interwencyjnego telefonu 116 000 w sprawie zaginionego dziecka i nastolatka. Dzięki wsparciu Fundacja ITAKA będzie mogła kontynuować działania związane z pomocą dla rodzin zaginionych dzieci i nastolatków przez kolejny rok.
Telefon 116 000 to główne narzędzie poszukiwawcze Fundacji ITAKA, które jest dedykowane dzieciom i nastolatkom. Za pomocą telefonu 116 000 Fundacja ITAKA oferuje wsparcie psychologiczne oraz udziela porad prawnych i socjalnych rodzinom zaginionych dzieci oraz nastolatków. W 2014 roku do Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych zgłoszono 156 przypadków zaginięć dzieci i nastolatków. Eksperci ITAKI zajmowali się także nierozwiązanymi przypadkami zaginięć z lat poprzednich.