Fundacja ITAKA laureatem Złotego Spinacza!
11 gru 2019
6 grudnia poznaliśmy laureatów niezwykle prestiżowej nagrody „Złote Spinacze”. Statuetka w kategorii „Najlepszy event społeczny” trafiła do Fundacji ITAKA i agencji Horeca Group. Jury konkursu doceniło akcję #GdzieJestAndrzej? przygotowaną specjalnie na Pol’and’Rock Festiwal 2019.
Organizatorem XVII edycji konkursu „Złote Spinacze” był Związek Firm Public Relations. Konkurs miał charakter otwarty i skierowany był do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations. Jego cel to podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu branży.
Kampania #GdzieJestAndrzej?
Latem tego roku Horeca Group i Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi zorganizowały kampanię na styku online i offline pod hasłem „Gdzie jest Andrzej?”. Jej elementem było stworzenie na terenie Pol’and’Rock Festiwal strefy warsztatowo – dyskusyjnej. Punktem wyjścia była chęć nagłośnienia problemu ucieczek i depresji nastolatków. Uczestnicy festiwalu mieli możliwość rozmowy ze specjalistami Fundacji o tym, o czym często trudno rozmawiać z przyjacielem, partnerem czy rodzicem. Pracownicy Fundacji przygotowali dla słuchaczy serię warsztatów i wykładów. Do przedstawienia problemu zaginięć młodych ludzi wykorzystaliśmy również kolorowe manekiny, z którymi młodzi ludzie mogli robić sobie zdjęcia. W ten sposób, poprzez spontaniczne wpisy w internecie, rozszerzała się wiralowa akcja poszukiwania tytułowego „Andrzeja”.
Organizatorem i pomysłodawcą kampanii i strefy festiwalowej była agencja kreatywna Horeca Group. Firma działa od 2004 roku i specjalizuje się w łączeniu przestrzeni online i offline, tworząc unikalne doświadczenie marek. Jesteśmy dumni z otrzymanej nagrody! Dziękujemy wszystkim osobom bez których przygotowanie i realizacja kampanii nie byłaby możliwa, a w szczególności naszemu zespołowi festiwalowemu w składzie: Karolina Sumińska, Agata Kalinowska, Anna Szeremeti i Aneta Bańkowska.