Akcja #FallinLife wśród najlepszych kampanii września.
08 paź 2020
Wspólna kampania Fundacji ITAKA i marki TATUUM znalazła się na liście „Top 20 najlepszych kreacji września”
Wraz z TATUUM otrzymaliśmy wyróżnienie za akcję #FallinLife od redakcji magazynu „Nowy Marketing”. Przypominamy, że wspólnie z marką TATUUM zbieramy środki na działalność Antydepresyjnego Telefonu Zaufania Fundacji ITAKA, który dzwoni już od 19 lat. Kiedy w 2001 roku zaczęliśmy mówić o depresji naszym celem było uświadomienie lekarzom psychiatrom, że istnieje taka jednostka chorobowa jak depresja. Wówczas, temat depresji był zupełnie nowy, nieznany. Teraz po kilkunastu latach nasz telefon jest coraz bardziej potrzebny. Zebrane fundusze ze sprzedaży specjalnie przygotowanych koszulek zostaną przekazane na świadczenie konkretnej pomocy, jaką są dyżury specjalistów przy Antydepresyjnym Telefonu Zaufania. Autorką printów na koszulkach jest ilustratorka Nadia Kubczak.
Oficjalna strona „Stop Depresji”: https://www.stopdepresji.pl